T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId) |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
Sıra No |
Hizmetin Adı |
Başvuruda İstenen Belgeler |
Hizmetin Tamamlanma Süresi (En Geç) |
1 |
Aile Hekimliği İzleme ve Değerlendirme Şube Hizmetleri |
1-Konu İle İlgili Resmi Yazı 2-Performans İtiraz Dilekçeleri 3-İl Dışı Göç Dilekçeleri |
2 Hafta |
2 |
Şikayetler ile İlgili İşlemler |
1-Resmi yazı 2-Dilekçe |
10 Gün |
3 |
Aile Hekimleri Denetlemeleri |
1-Denetime Giden Hekim ve Sağlık Personeli Tarafından Doldurulan Denetim Formları
|
1 Ay |
4 |
Vatandaşların Hekim Değişikliği Talepleri Ve Göç Tespitleri |
1-Vatandaşın Hekim Değişikliği Talep Dilekçesi 2-Kimlik Fotokopisi 3-Aile Hekiminin İl Dışı Göç Tespiti İle İlgili Dilekçesi 4-Göç Tespitinin Tsm Görevlileri Tarafından Yerinde Tutanak İle Tespiti |
1 Ay |
5 |
Aile Hekimlerinin Oda Ve Yer Değişikliği Talepleri |
1-Resmi yazı (üst yazı) 2-Aile Hekimlerinin Oda Ve Yer Değişikliği Talepleri İle İlgili Dilekçeleri 3-Tapu Fotokopisi 4-Oturma İzin Belgesi 5-Numarataj Belgesi 6-Kira Kontratı 7-Kroki 8-Yönetim karar defteri sureti |
1 Ay |
6 |
Personel Planlama Ve Görevlendirme İle İlgili Yazışmalar |
1-Dilekçe 2-Konu İle İlgili Resmi Yazılar 3-Valilik Oluru
|
1 Hafta |
7 |
Hasta Hakları Başvuru Şikayet Ve Talepleri |
1-Dilekçe 2-Kimlik Bilgileri |
15 Gün |
8 |
Aile Planlaması Malzeme Takibi Ve Lojistiği |
1-Malzemenin Halk Sağlığı Müdürlüğü’nden talebi 2-Malzemenin temin edilmesi 3-Malzemenin dağıtımı 4-Dağıtılan malzemenin kontrolü |
1 Ay |
9 |
Ana Çocuk Sağlığı ve Aile Planlama Konusunda Eğitim |
1-Talep Listesi 2-Talep Listesinin Halk Sağlığı Müdürlüğüne Sunulması |
2 Hafta |
10 |
Neotanal Tarama |
1-Aile Hekimlerinin Almış Olduğu Ntp Kağıtlarını Toplamak 2-Aile Hekimlerinde Toplanan Ntp Kağıtlarını Listelenerek Halk Sağlığı Müdürlüğüne Teslimi
|
1 Hafta |
11 |
Okul Aşıları |
1-Sorumlu Bölgede Bulunan Okulların Rutin Aşılarını Yapmak 2-Öğrencileri Aşılar Konusunda Eğitmek |
Belirli Periyotlarda |
12 |
Aşı Kampanyalarının Takibi |
1-Konu İle İlgili Yazı Ve Haberleri Takip Etmek 2-Belirli periyodlar ile Aşı Kampanyası Yapmak 3-Kampanya verilerini Halk Sağlığı Müdürlüğü’ne bildirmek. |
Belirli Periyotlarda |
13 |
Aşı Temini Ve Dağıtımı |
1-Aşı Kampanyaları İçin Yeterli Aşı Teminini Sağlamak 2-Aile Hekimliği Birimlerine Aşı Teminini Sağlamak Ve Dağıtmak 3-Yapılan Hizmetlerin İstatistik Çalışmasını Yapıp Halk Sağlığı Müdürlüğüne Sunmak. |
1 Ay |
14 |
Ruh Sağlığı Hastalarının Sevki |
1-Vatandaşın Kaymakamlık Makamı’na Dilekçe ile başvurması 2-Dilekçenin Kaymakamlık Makamı tarafından Toplum Sağlığı Merkezine havalesi 3-Dilekçe eşliğinde hekim ve ilgili şube çalışanınca (gerekirse kolluk kuvveti nezaretinde) hastanın evinde muayenesi, tıbbi kanaat raporu düzenlenmesi 4-Tıbbi kanaat raporuna göre hasta “Psikiyatrik Acil Durum” olarak değerlendirilirse 112 eşliğinde psikiyatri servisi bulunan Devlet Hastanesine sevki, 5-Tıbbi kanaat raporuna göre “Psikiyatrik Acil Durum “ olarak görülmeyen ancak hastanın veya yakınının ısrarı üzerine hastaneye sevki lüzumlu görülen kişilerin Kaymakamlık Makamı’nın oluru ile sağlık personeli ve gerekirse kolluk kuvveti görevlendirilmeleri yapılarak, Belediye Başkanlığı’nca tedarik edilecek Ambulans ile bünyesinde Psikiyatri Servisi bulunan Devlet Hastanesi’ne (İl sınırları içinde olmak kaydıyla) nakli 6-Nakledilen hastanın yakını ile beraber tedavi için muayenesinin yaptırılması 7-Hastanede hasta için RS10 ve RS20 formlarının düzenlenmesi 8-Hasta yakını ile beraber hastanın ilaçlarının temini ve hastanın evine nakli |
1 Hafta |
15 |
Çevre Sağlığı Hizmetleri |
1-Gelen Dilekçe, Mail Ve İhbarlar (Sigara denetim ihbarları 2 saat içerisinde) 2-Konu İle İlgili Yere inceleme yapılmak üzere Resmi Araç eşliğinde 1 Doktor ve 1 Çevre Sağlık Teknisyeni İle Gidilmesi 3-Olay Yerinin İncelenmesi Ve Rapor, Tutanak Veya Gerekli Resmi İşlemlerin Yapılması 4-Gerekli İse Numune Alınması, Klor Ölçülmesi (Şikayet ve ihbar durumunda aynı gün içerisinde) 5-Toplum Sağlığı Merkezi Konu İle İlgili Resmi Yazışmaların Yürütülmesi 6-Evrakların Toplum Sağlığı Merkezinde Dosyalanması (aynı gün içerisinde) |
1 Hafta |
16 |
Su Numunesi Alınması Hizmetleri |
1-Her Hafta Alınacak Su Numunelerinin Belirlenmesi (Aylık ve Yıllık plan) 2-Alınan Numunelerin Aynı Gün Halk Sağlığı Müdürlüğüne Teslim Edilmesi 3-Verilen Tarihten 1 Hafta Sonra Su Numunelerinin Sonuçlarının Alınması (En geç 4 gün içerisinde sonuçlar istenir, sonuçlar uygun değilse bir hafta içerisinde takip numunesi alınması) 4-İl Halk Sağlığı Müdürlüğü Web Sayfasında Bulunan TSİM Veri Tabanına Sonuçların Girilmesi (Günlük- Geçmişe yönelik üç gün içerisinde) 5-İlgili Evrakların Toplum Sağlığı Merkezinde Dosyalanması |
1 Hafta |
17 |
Bakiye Klor Ölçüm Hizmetleri |
1-Halk Sağlığı Müdürlüğü’nün belirlediği sayıda Klor Ölçümü yapılması 2-Toplum Sağlığı Merkezinde Ölçüm Sonuçlarının Kayıt Altına Alınması 3-İl Sağlık Müdürlüğü Web Sayfasında Bulunan Tsim Veri Tabanına Sonuçların Girilmesi. |
1 Gün |
18 |
Özel Sağlık Hizmetleri |
1-Konu İle İlgili Denetim Ekibinin Kurulması 2-Bölgemizde Faaliyette Olan Özel Sağlık Kuruluşlarının Kontrol Denetimlerinin Yapılması |
1 Ay |
19 |
İlaç ve Eczacılık Hizmetleri |
1-Konu İle İlgili Yazıların İlgili Aile Hekimlerine Ve Eczanelere Bildirilmesi 2-Aile Hekimlerinin Kırmızı Ve Yeşil Reçete Taleplerinin Alınması 3-İl Sağlık Müdürlüğünde Reçetelerin Temini İçin Gerekli Yazışmaların Yapılması 4-Reçetelerin İmza Karşılığı Aile Hekimlerine Teslim Edilmesi 5-Aile Hekimleri Tarafından Hatalı Ve Eksik Yapılan Psikotrop İlaç Reçete Yazılarının İlgili Kişilere Tebliği Ve İl Sağlık Müdürlüğü İle Yazışmalarının Takibi. 6-Reçete Kontrolü 7-Periyodik olarak eczane denetimleri ve eczane ile ilgili şikayetler |
2 Hafta |
20 |
Sabim-Cimer |
1-Sistem üzerinden kurumumuz ile ilgili şikayet-öneri değerlendirilmesi 2-Değerlendirme sonuncu şikayet-öneri yapan kişiye geri bildirimin yapılması 3- Kurum amirinin onayı sonrası İl Sağlık Müdürlüğümüze iletilmesi |
1 Ay |
|
İlk Müracaat Yeri |
İkinci Müracaat Yeri |
Adı ve Soyadı |
Uzm. Dr. Mustafa EMİN |
Ahmet SOLMAZ |
Görev Unvanı |
TSM Sorumlu Hekimi |
Doğanşar Kaymakamı |
Adresi |
Doğanşar Devlet Hastanesi |
|
Telefon Numarası |
0 346 881 20 25 |
0 346 881 21 61 |
E-Posta Adresi |
dogansarhastanesi@hotmail.com |
0 346 881 21 67 |
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.